lørdag 22. januar 2011

Operafantomet




             
  Det har blitt mange timer i sofaen, drømmende om alt jeg skal gjøre når formen blir bedre denne vinteren.....  Og denne kjolen var en av dem!

Ideen med sirklene, fikk jeg av ei dame som var på samme forestilling som oss, på Nøtteknekkeren på den Norske Opera. Damen hadde på seg en nydelig grå fleece kjole med mange sirker oppover kjolen. Jeg tok mange "tilfeldige" småturer forbi henne (til snuppas store fortvilelse), for å finne ut hvordan hun hadde gjort det - men endte opp med min egen vri likevel. 

Naturhvit fleece med detaljer i beige og brunt - kanskje ikke den mest praktiske kjolen til bruk i hverdagen, men man må jo ikke være fornuftig hele tiden?
Kjolen har iallefall allerede vært i bruk flere ganger, både som festkjole, ytterplagg  og som kosekjole på kalde dager - akkurat som jeg liker det =)

Naturhvit fleece fra Stoff og Stil
Eget mønster
Diverse stoffer fra mitt restelager

3 kommentarer: