søndag 30. januar 2011

Kosedress til prinsesse K

Prinsesse K ville ha en rosa og lilla kosedress i chenille.
Mens jeg ventet på at stoffet skulle komme, sydde jeg et symerke av favoritten Hello Kitty. Litt mye pirk, men gøy likevel!
Mine prosjekter har tendens til å bli til underveis..... siden Hello Kitty hadde fått rødprikkete kjole..... la jeg til en rødprikkete kant langs glidelåsen - og hentet også stoffet opp som kontrast inni lommene.

Dressen har ribb i ben og armer og myk ribb inni hetten. Og glidelåsen går selvfølgelig helt opp til hetten, som seg hør og bør.

Nå håper jeg bare kosedressen passer prinsesse K og at den faller i smak hos den lille frøkna =)

Eget mønster str 6.
Chenille, ribb og glidelås fra Stoff og Stil.
Rødprikkete bomullsstoff fra resteskuffen.


 

1 kommentar:

  1. veldig fin:) imponert over at du lager symerker selv!! har ikke prøvd så mye på lagapplikasjoner, det skal jeg prøve nå!!

    SvarSlett