lørdag 22. januar 2011

Flere kjoler....

 Denne kjolen sydde jeg for et par år siden, men har blitt lite brukt.
Mørk grå fleece med røde chenille hjerter. Jeg prøvde meg på litt effektsøm på den ene armen og nederst på kjolen, men endte da opp med at den ble litt kort på ermene.... man lærer så lenge man lever =)

Eget mønster
Grå fleece fra Stoff og Stil
Rød chenillerest fra Stof2000
 Denne kjolen ble til i desember 2009.
Dyp rød fleece pyntet med sorte fleecehjerter med perler, sort blondekant og sort tyll nederst. En ordentlig julefestkjole =)

Kjolen har vært i bruk på et par juleavslutninger og som tunika over Olabukse i noen desemberdager - og det var akkurat det som var meningen!

Eget mønster
Dyprød fleece, sort elastisk blonde og sort tyll fra Stoff og Stil. Perler fra snuppas perlebokser ;-)

Da jeg begynte på denne kjolen, var den egentlig tiltenkt ei god venninne- men, den ble liksom aldri helt hennes størrelse.. og siden den passet fint til meg - beholdt jeg den selv!

Eget mønster
Dyp lille fleece fra Stoff og Stil
Vintage knappp og sort cordstoff fra mitt restelageret


2 kommentarer: