lørdag 29. januar 2011

Operafantomets søster?

Legg til bildetekst

Min venninne ville ha brun fleecekjole og her er den!
Jeg ville ha en litt posete effekt øverst på ermene og velgte derfor å strikke lange "pulsvanter" på kjolen.
Kjolen fikk også sirkler ala operafantomkjolen jeg sydde i desember. Deilig hette, som varmer på kalde dager
og en søt heklet kant nederst på kjolen.  

Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg skal ha hekla- blomster på det ene ermet/ begge ermene, eller droppe dem - det får min kjære venninne avgjøre selv!
   
Eget mønster
Fleece og blondekant fra Stoff og Stil.
Ulike bomullsstoffer og garn fra restekassa.  


3 kommentarer:

  1. Nydelig kjole altså, vakker! Likte den snase jakka du sydde til tantebarnet også jeg.
    Takk for inspirasjonen

    SvarSlett
  2. Tusen Takk! Kjempehyggelig med tilbakemeldinger!

    SvarSlett