lørdag 9. juli 2011

Ny liten verdensborger i familien - tante igjen =)

Det å bli få et nytt lite familiemedlem er like spesielt hver gang. Og denne gangen er det ekstra koselig, siden  mellomsøstra endelig har blitt mamma!


Vattert leketeppe i bomull.



Baksiden av teppet.

De nybakte foreldrene valgte å ikke få vite kjønnet på nurket i magen, før han kom til verden.
Men, tantegave må jo et lite nurk få - så jeg satte igang med et leketeppe.... og jeg trodde faktisk jeg hadde valgt ganske kjønnsnøytrale stoffer, men ble litt paff da pakken med stoffene kom...
Den lille krabaten meldte sin ankomst nesten tre uker før tiden, så jeg rakk ikke bytte ut teppet. Jeg får heller sy et litt mer maskulint teppe etterhvert.

Teppet er foret med to lags platevatt.
Alle stoffene er fra Stoff og Stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar