mandag 21. mars 2011

Blomsterdrøm....



 Min gode venninne ville ha en frisk kjole til våren - med blomster foran og bak. Hun ville også ha stramme ermer nederst og landet tilslutt på at kjolen skulle være rød.

Det tok litt tid før jeg fant ut hvilken farger jeg skulle kombinere den herlige røde chenillen med. Jeg var innom eplegrønn, lilla, rød og rosa før jeg endte på skikkelig orange. Fargen gjorde at den røde fargen virket enda varmere - noe jeg syntes passet bra.
Jeg er ingen veskedame, og det er nok ikke min venninne heller, så jeg puttet på ei lomme som hun feks kan ha mobilen oppi. Blomstene ble sydd på litt tilfeldig, både foran og bak. Alt ialt ble det en "gladkjole", et friskt pust med bud om den herlige tiden vi har foran oss!





Legg til bildetekst


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar