tirsdag 8. februar 2011

Fleecejakke til tantes lille gull


I yr glede over å få besøk av tantes lille gull igjen, vokste denne jakka ut av restehaugen i kveld. Jeg var akkurat ferdig med å sy chenille bukse og genser til han - og kom på at det nok hadde vært deilig med en liten jakke til, nå når dagene blir litt varmere. Underveis slo det meg at kombinasjonen turkis og lilla kanskje ble litt voldsom - men, når den var ferdig synes jeg egentlig den bla ganske snasen likevel.
Mønster fra Gunter: Barnetøy du selv kan sy , strr 1 år
Turkis og dyp lilla fleece og  interlock fra Stoff og Stil
Vintageknapper fra skattkammeret

2 kommentarer:

  1. Lille gullet er kjempefin i denne. Fargene ble supre. For en flott blogg du har! Klem fra mamman til det lille gullet;-)

    SvarSlett
  2. Tusen Takk =)
    ALltid like gøy å sy til LilleGull!
    Det er ikke alltid jeg får bloggen sånn jeg vil ha den, men lærer stadig noe nytt ;-)

    klem =)

    SvarSlett