fredag 7. august 2009

Her er et bilde av en av våre to dverghamstere. De begynner å nærme seg 2 år, begge to, noe som er gammelt for rasen. I dag oppdaget jeg at LUCY har en stor klump bak det ene øret. Hun har alltid vært litt bollete og flink til å hamstre, så klumpen har nok vært der en stund (kamuflert som en stor kinnpose), men den må ha vokst ganske mye veldig fort - og det er vel neppe et godt tegn... Hun er heldigvis fortsatt seg selv, svinser rundt som vanlig, virker ikke som klumpen plager henne noe særlig ennå. Ungene er sterkt nyttet til disse små krabatene, utrolig mye personlighet i sånne små skapninger. Det blir kjempetrist å miste henne :-(


I dag har jeg malt ferdig utgangsdøra og døra til boden på huset vårt. Jeg malte huset i fjor sommer, men fordi jeg skadet benet rakk jeg kun et strøk på disse dørene før høststormene var over oss. Når jeg først hadde malingspannet oppe kastet jeg meg over den gamle gyngestolen også. Jeg har lenge hatt planer om å male denne - og nå kom jeg på at jeg kunne trekke om puta med Marimekko stoffet! Stolen ble utrolig kul! Gleder meg til å få på puta!
Når jeg først kommer igang er det vanskelig å stoppe....... etter å ha tatt strøk nr 2 på gyngestolen, og enda et strøk på dørene var det fortsatt maling igjen....... Vel, mine øyne falt først på et gammelt, ultra stygt glassbord (kornblått), som har vært nødløsning oppe i tv/data stua i flere år, og så på en gammel puff (malt lys rosa og hvite rutete til snuppas prinsesserom for noen år siden..) Alt ble svart og blankt. Jeg er kjempefornøyd med resultatet! Glassbordet ble rett og slett KULT! SÅ kult at mannen til og med godkjente å sette det i stua (SCHOCK).
Skal legge inn bilder når det er ferdig tørket =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar