tirsdag 28. juli 2009

Veske

Kvelden før jeg skulle på jobbtur til Sverige, fant jeg ut at jeg manglet ei veske, som hadde plass til min lille laptop.
I mangel av egnet stoff måtte mannens gamle Jeans til pers, jeg brukte også litt Marimekko rester og en rest med stiv bomull. Jeansen ble klippet opp fra linningen og litt nede på lårene, brukte baksiden av bena til selve veska (beholdt lommene, slik at det blir plass til mobil, nøkler osv.) og en av fremsidene til lokk. Veska fikk lange seler, slik at den kan henge på skrått over skuldra.
Dette gikk rasende fort, ble ikke tid til for eller annen pirking - men, veska ble veldig praktisk og har blitt mye brukt. Jeg får plass til laptop, nøkler, lommebok, litt skrivesaker og en flaske vin! Er svært fornøyd med utformingen av veska, blir nok flere slike!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar