mandag 14. mars 2011

" Hva ville du hatt på deg på den røde løperen? "

Å spankulere ned den røde løperen er liksom ikke en helt naturlig del av min hverdag.... men, jeg husker godt at min venninne og jeg satt på lekteren på Heistad og drømte om en karriere i Hollywood. Da var vi nok elleve eller tolv år, tenker jeg..... Ingen av oss endte opp i Hollywood, men vi har det bra likevel =)

Drømme om Hollywood, berømmelse og røde løpere er det nok mange unge som gjør i dag også. Snuppa var bedt i 12 års bursdag - der temaet nettop var: " Hva ville du hatt på deg på den røde løperen? "
Her var det bare å gå i tenkeboksen.... Snuppa er ikke "kjolejente" for tiden, så skapet bugnet ikke akkurat av potensielle  " røde løpere" kandidater. Redningen ble en rest av et litt elastisk sølvstoff jeg hadde liggende. (Sånn går det når snuppis kommer på bursdagen et knat døgn før den skal være...)
Jeg tok mål av henne før hun gikk på skolen og satt igang.... Endte tilslutt på en halterneck med rynking rundt brystpartiet og dyp utringning i ryggen. Ventet med monteringen til hun kom hjem fra skolen - og rakk akkurat å legge opp kjolen, sminke henne og stæsje håret, før hun måtte avgårde på teaterøvelse.

 
Snuppa ble fornøyd - og var ennå mer fornøyd etter festen - hun hadde fått mange positive kommentarer på kjolen =)  Da er mor også fornøyd =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar